کاهش مصرف پودر گوشت خوراک دام در سراسر جهان در حال گسترش است، و به ویژه حوزه مدیترانه، جایی که گوشت در طول تاریخ مصرف میشد، کاهش مصرف سرانه را نشان میدهد.
انواع دیگر گوشت و زمان کم در دسترس برای پخت و پز بر مصرف گوشت تأثیر می گذارد، عمدتاً در میان مصرف کنندگان جوان که به دنبال انواع غذای قابل دسترس تر هستند.
در واقع، معمولاً به صورت لاشه کامل از پیش بسته بندی شده یا بریده شده (مانند پاهای عقب و کمر) فروخته می شوند. تولید فرآورده های گوشتی با گوشت می تواند پاسخی به افزایش تمایل مصرف کنندگان به خرید این محصول باشد.
برگرها به طور گسترده به عنوان وعده های غذایی سریع مصرف می شوند و در سراسر جهان قابل تشخیص و شناخته شده هستند. برگر یک غذای پروتئینی اشتها آور و آسان برای طبخ است که نیازی به فرآیندهای پخت طولانی یا آماده سازی آشپزی ندارد.
این محبوبیت و میزان بالای مصرف باعث تغییر سبک زندگی شده است که مصرف کنندگان را به ترجیح محصولات آماده برای طبخ در بخش گوشت سوق داده است.
برگرها و به طور کلی فرآورده های گوشتی می توانند راهی برای معرفی مجدد گوشت به مصرف روزانه باشند. در واقع، در سالهای گذشته به چندین نوع گوشت به عنوان پایه همبرگر پروتئینی مورد توجه قرار گرفته است.
زیرا این نوع محصول میتواند راهحلی برای پاسخگویی به تمایل مصرفکنندگان به خرید باشد. علاوه بر این، این ترکیبات گوشت را به سطح مناسبی از اهمیت بازار می رساند، همچنین در رابطه با ارزش غذایی آن، به ویژه برای کودکان و افراد مسن.
به طور معمول، همبرگرها به عنوان یک محصول آماده برای طبخ فروخته می شوند و چندین دستور پخت مختلف برای جلب توجه مصرف کنندگان در قفسه های بازار موجود است.